25/10-08

Hej Hej!!

Kom precis hem från jobbet,, Tuff dag idag, pratat me pundare om bil batterier, ibland undrar man vad som försegår i huvudet på dom......??
Sen har de varit en del fulla människor in idag oxå som ALLA andra kvällar man jobbar, de tar ju aldrig slut, man undrar ju varför dom sätter sig bakom ratten, å några springer runt i butiken och sjunger!!

Men de jag skulle ha fått gjort idag har jag inte gjort, hehe, Man kan ju hoppas på att Erik e söt imorrn och låter mig göra mina pappren så att jag blir klar med dom, hehe!

Gick på stan med brorsan och hans brud Felisia, dom e så rara ihop, men hon såg lite sliten ut idag, inte alls lika flummig som hon brukar kunna vara, Men hon pigna till lite lagom mycket när vi var in på lekplaneten för att hitta en present, hehe!!
Annars har de inte hänt så mycket, fick en stor längtan efter Tiger när jag satt på bussen hem, när man inte har sin lilla skit brevid så saknar man dom sååå mycket att man kan bli galen!!

Men nu ska ni sova gott, Puss Puss!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0