1/10-08 till 2/10-08

Hej Hej!!

I onsdags började min dag bra, Jag gick upp och gjorde mig i ordning för ´jag skull ehem till Madde å fika, VI hade jätte trevligt, hon satt å titta på Operah när jag kom så vi titta på de tills de va slut, De handla om en kvinna som hade skuttit sin man, å han var präst, Men jag förstog henne, De var av misstag som hon sköt honom, plus att han hade misshandlat henne och våltagit henne!!
Men men, hon hade fått suttit inne i 7månader, en tycker hon skulle ha suttit längre och en del mindre eller inte alls!

Sen kom min syrra, vi skulle träffas så att hon fick gå lite på marknaden, Vi åt Pizza å så, jätte gott!
Sen gick hon och jag ner medans mamma å monica var kvar hemma, Jag vet inte ens om dom gick.......??
Men men, väl nere så ringde Milla upp mig och tala om att hon var i norrtälje
(vi skulle möta upp henne, hon hade ringt mig på eftermiddagen)
SÅ vi mötte upp henne, gick å titta ett varv, sen hade vi sett allt!!
Mötte Madde å Ellen å dom andra, Heja på en del sen paja min mobil och vi gick hem!!
 Hur so helst så försvann allt i min mobil, alla bilder och musik, så då vart jag jävligt sur kan jag medela!!

Men men, Torsdagen vart ju lite bättre, Vakna gick upp och ringde Milla, Milla kom och VI gick ut med Tiger, Va jätte mysigt, sen gick vi en stund på Rimbomarknad för de finns ju lite fler stånd där, å jag skulle igentligen ha pluggat, Men men , SIsta dagen idag och göra de, fan va efter jag ligger, Men måste göra de!!
Iallafall, Hon fick skynda sig hem sen för snickaren skulle komma, å jag gick hem å fixa lite middag och skulle dra till dansen, kom till dansen och då hade mina dansskor kommit!! Hallelullija!!
De va underbart, Jag dansa i dom å jag fastna med dom i golvet, å de visste jag att jag skulle göra, Men de gick bra iaf!!
Men jag tog i som fan på dansen den här gången och när näst sista dans var klar, uppvisningsdansen so e den 5/12-08 kl:19.00. så var jag så död att jag inte kunde stå still, för hade jag gjort hade jag väl antagligen fallit ihop å dött eller nått, hehe!

Ja, å nu ska jag snart in å lägga mig i ett varmt bad å sen gå med Tiger å sen blir de till att plugga tills de blir mörkt, heee!

Puss Puss, love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0