17/12-08 Jag älskar dig!!

Det är verkligen skönt att han e hemma igen, Jag känner mig mycket bättre, inte lika otrygg som jag gjorde efter han åkte,

Jag vet att han inte stannar för alltid, Men de e skönt att ha honom iaf över,
Jag e så glad för er alla som har skrivit till mig igår, Tack, de värmer, jag e glad för alla tummar å tår som ni håller och att ni håller me om att hunden är människans bästa vän, det är verkligen så,

Det märks att han inte har slappnat av sen han åkte, när han kom hem så kramades vi, jag gav honom middag å nu ligger han och sover som en liten grodbebis på mattan brevid julgrannen, Han e så söt, Men lite till tuffsad e han allt oxå,

Välkommen hem älskling, DU e  mitt allt!!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Åjo, nog tänker jag bjuda över er allltid :) men det får vänta till efter jul, ikväll åker jag hem. Messsa mig om du vill ;) Men vi ses till nyår . God jul! Pussskram

2008-12-19 @ 14:54:08
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Jonna

Mario Brothers Cartoon

2008-12-20 @ 14:01:43
URL: http://jonnisr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0