Söndag kväll, 31/8-08

Godkväll alla älskade läsare

Min klocka e just nu 22.30 söndag käll och jag har fortfarande plugg kvar,, Men jag brjar bli klar (skönt) ska sitta en stund till och titta på det.....

Menjust nu sitter jag och skriver lite me Linda från klassen på msn..... måste checka lägget på varndra hur man ligger till.. Glad jag e att hon finns,, hon sätter fart på mig iaf!!

Helgen har varit lugn tänkte jag säga men då ljuger jag.. Den har varit jobbig,, massor att göra, ingen tid,, å nu e jag helt slut.. börja lördag morgon när jag skulle iväg till jobbet,, tre skit ungar sitter på bussen och skriker och tycker dom e skit roliga,, gud va alla andra tyckte de,, e man rolig då,, om 20 pers e irriterade på 3 personer,, förlåt, jag bara undra,, Men men,, De e inte lätt att vara 15år,, fråga min syrra,, hahah,, värsta tiden i livet,, fan vilken tur hon har mig som kan hjälpa mig,, haha!!!
Men men,, Lyckligt nog kom hon förbi mitt jobb när jag hade börjat jobbat och hon var på väg hem,, hon var så fin,, ny klocka och en JÄTTE söt kläning!! lite avis,, Men säg inte till henne,, hon ska inte gotta sig i det, hehe!!
Dagen vart bättre (not),, jag får ringa en kund som vi var på väg att polisanmäla,, efter en 30 minuter med honom i telefon så var jag så jävla arg att hade han varit där hade jag säkert slängt något i huvudet på honom,, (får inte säga så) Men jag va så arg att jag såg rött,,
men men,, maria och jag kom iväg i tid,, Vi jobbar så himmla bra ihop (you and me darling), stängningen gick som på räls och jag fick komma hem till en liten galning,, och vi va ut på en liten sväng,, sen somna vi ganska sent iaf,, Men vi fick iaf sova gott inatt....

Söndag morgon känndes allt bättre,, VI skulle iväg på hundkurs med Madde, Prima och Patrik, de känndes ganska bra,,, Tiger skötte sig fenomenalt om jag får säga det själv,, (jag bor med honom, jag vet)
Sen somna vi halvt som halvt hemma,, döda hela eftermiddagen, titta lite på plugget och sen åkte jag hem,,väl på bussen ringde Maria från jobbet och berätta allt om kunden,,hon hade hållt på i 45 minuter och försökt att få kontakt med honom,, hon var arg på honom vill jag lova,, hehe,,Men att hon orkar,, de undrara jag!! ingen lätt match den där kunden,,Men hyra bil lär han inte få göra igen,, De kan jag garnatera,, och kommer in bör han inte göra om han e klok (vilket inte är troligt).........

Nu e jag iaf hemma,, träffa Anna en snabbis men hon var helt död,, Precis som jag e nu,, kommer däcka snart,, och då spelar de ingen roll om  jag står upp i köket eller ligge i sängen,, JAG ÄR TRÖTT!!!!

Hörs i morrn, Sovgott darling´s!! Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Mia Maria Maruska

Ha, du e för go!!! Jajemen, den karln var inte att leka med. Ångrar i efterhand att jag inte tillkallade polis. Hade något skev kvinnobild kan man nog säga. Skulle inte vilja vara hans fru..

2008-09-01 @ 12:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0