Hård dag idag!

Hej Hej!!
Hård dag idag kan man ju säga,, lr rättare sagt stressig,, Man har gjort mycket och inte fått ett skit gjort,, hehe!!
Dagen börja så fint me att jag försökte beställa en ny mobil (sony ericsson C902) och då ringde jag till dom på kundtjänsten på tele2,, och han sa att jag kunde beställa den,, för det skulle bli en förlängning på mitt nuvarande aboneman, för jag har bara ett par månader kvar sa han,, han hade hade ju koll tydligen,, Men fick jag beställa den?? NEJ de fick jag inte enligt deras hemsida,, så jag ska ringa å gnälla lite på honom i morrn!!!
och tack vare honom så vart jag ju sen till bussen och
fick springa  för att hinna in i tid å träffa Linda som jag pluggar ihop me,, vi går båda förskole utbildningen, hehe
Det vart mycke snack om ingeting men ändå fick vi lite gjort,, gav varnadra fin kritik och diskutera lite frågor,, i övrigt var maten ganska hyfsat,, har ätit bättre lasange....

Jag och Linda rå pluggar!!!



Och sen i rena farten när jag å Linda hade tackat varndra för en bra stund på fiket och den lilla hjälpen vi fått av varndra så va jag precis på väg över vägen hem, och vem kommer då i sin super sexgia volvo om inte Sandra,, Min miss-S,
Trevligt lixom,, så jag vinka in henne och hon följde me in å tog en kopp te,, skit trevligt faktist, ska träffas nästa vecka å fika,, kanske till och me gå ut nästa helg,, de vore ju super,, e man snygg, sexig och singel så måste man ut i världen å dela med sig av sin skönhet,, hehe (ironisk som fan)

Sandra sörplar te som en galning


Sen försvann hon fortare än vinden,, men vi han glo runt lite på nätet först, hehe!!
sen var det dax att slappa lite framför tv och fixa middag, underbart, de vart fisk, Men jag fick ju äta den själv för morsan kom ju inte hem och i helgen bor jag hos henne,, hehe,, hon får ju inte glömma bort mig!!

Hon å Tiger e ju fantastiska på bild, tycker inte ni de??


Jag sprang å träffa Madde och prima en stund,, de va riktigt trevligt,, Prima for runt som en storm på öppet hav,, hon levde livet,, tills hon vart släppt ute på ängen,, då var de inte lika roligt,, de va kanske oxå för att Tiger sprang runt å levde livet en stund,, hehe,, de va underbart att se,,
Va ska jag kalla Madde för då,,, om Sandra e min Miss S så måste ju Madde bli min Miss M,, hon kommer hata de,, hihi!!
Men vi hitta lite svamp som man kan göra soppa på och så såg vi på när killarna spela fotboll i tio minuter,, Men sen gick vi,, Då satt vi å kolla runt lite på nätet,, kolla lite andra bloggar å så,, Sen börja datorn krångla för Patrik har lyckats låst datorn så den låser sig självt klockan åtta på kvällen,, Men Madde fick ett fint medelande när hon skulle gå ut på nätet igen att hon var välkommen tillbaka klockan tio i morrn,, hehe lite roligt är det att patrik har lyckats fixa de,, hihi!!

Madde å Prima, två söta pullor



Svampen som e utmärkt i soppa!! och killarna spelar fotboll


Tiger har äntligen fått sin dusch här på kvällskvisten,, Kan ju säga att han behövde den,, hehe,, Men den som vart duschat var nog jag,, visst,, Jag kanske behövde de!!

Men men,, nu ska ni sova gott så syns vi i morrn,, ska nog ringa å bråka lite på dom som jobbar på tele2,, dom jävlarna ska få stryk

Love you all å sovgott, puss puss

Kommentarer
Postat av: Freddan Diamant

Sandra ser nöjd ut på bilderna måste ha varit ett riktigt gott te. Hon visade mig din blogg, vilket tempo du håller på uppdateringarna. Själv blir det lite olika för mig men jag har värvat över sandra till min blogg och gett henne en egen krönika på den så det ska nog bli bättre med uppdateringarna. I alla fall lycka till med bloggandet.

2008-08-29 @ 12:20:48
URL: http://FreddanDiamant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0