Godmorgon lör 30/8-08

Godmorgon alla pigga å glada!!!

Inatt var jag med om något så konstigt,, Jag hade en kännsla av något dåligt,, någon mådde inge bra eller hade råkat illa ut!! Men vad det var vet jag ju inte, och det var inte bara jag som kännde de på sig,, Hunden sov jätte oroligt,, sprang fram och tillbaka i fönstret och titta, se gick han och la sig,, de känndes att något inte var bra!!!
Men inge svar än på vad det var,, de kanske inte va något heller,, Men något fick mig att må dåligt!!

Det kommer inga bilder idag för att kameran har inge batteri,,, jävla skit!!
Annars gick dagen bra iaf!! Jag kom på morgonen och skulle ringa till tele 2,, jag ringde dom och dom sa att jag kunde beställa en mobil,, Men eftersom jag måste förlänga mitt avtal då så fick väl göra de i ders kundtjänst istället,, för internet ville ju inte fatta....
och jag pratar med dom och så kommer frågan vilken mobil jag ville ha!! sony ericsson C902 sa jag!! ööööh,, den har inte vi i kundtjänsten,, bara på nätet!!! dum jävlar,, så i rena förbannelsen satte jag och beställde bara för att pröva en hundrafjärde gång!! och vips,, my new phone!!

Det här är kärlek!!

Jag älska den precis lika mycke som Tiger,, inte för att de e möjligt, men jag ska ta hand om dom båda lika mycket!!


Sen drog jag iväg till jobbet,, hade de ganska trevligt på jobbet igår,, segt som fan och inte fick jag in någon att jobba "homo" (det finns ingen bra förklarning till varför de heter så,, så jag tänker inte dra de)
Men men,, Jag och Maria på jobbet får väl käka middag i kassa ingen,, inget som är ovandligt på OKQ8 i Häggvik!!!

Det är inge givande blogg idag och nästa blir väl i morrn på förmiddagen,, Men de kommer en på söndagkväll som ni kan få mer utav tror jag,, då ska jag dra lite om hundkursen jag ska få gå med madde, patrik och prima,, Tiger går ju med mig... tack för idag,, see you all and love you all.. Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Awa

Jonna!!!! Du har införskaffat en sån mobil som jag vill ha jue! EXAKT en sådann som jag vill ha... dock funderade jag på den röda... ;)

2008-08-30 @ 11:09:54
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Vanja

Åh, nu har jag en ny blogg attt följa ;) Kram!

2008-08-30 @ 11:56:16
URL: http://vanjaemilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack desamma gumman :) hur är läget då? Ja, hoppas att hon kommer tillbaka nu när det börjar bli lite kallare men de är tur att lapparna sitter kvar. större chans om någon ser henne att de ringer då :)

2008-08-31 @ 17:21:45
URL: http://dajjjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0