Fredag den 29/8-08

Godmorgon

Här kommer ett litet morgon inlägg.................
Har ni sovit gott?? Det har jag,, Men jag hade den mest underliga dröm på länge, Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta!!
I min dröm var det jag och några vänner (mins inte vilka, men den jag mins var min mamma)
 och vi var instängda i tunnlar under jorden,, det påminer londons tunnelbana,, fast super trångt,, man var tvungen att åla sig runt (typ) och där möter vi två killar,, dom var super söta,, Men den ena ställer sig på knä framför mig (det går ju inte att stå) och han friar,,,!!!!!!!!!!!!! Jag fick panik, vad i helvete tänkte jag!!!!!!!!
är det för att jag skrev om det i förgår eller är det för att jag inte e redo å lämna singelvärlden,, men jag har inte tänkt de än,, jag trivs här och jag tänker stanna här,, om folk bara kunde nöja sig med vad dom har så skulle dom vara lyckligare!!!
Men jag kände mig lyckligare sen när jag vakna,, Men jag hitta inte min pojke,, och eftersom vi har sovit hos morsan inatt så har jag legat på hennes soffa,, å vem fan e en svikare om inte Tiger,,lägger sig hos mamma för att han vill ligga i säng,, å där hittade jag honom i morse!!

Tiger, snyltarhunden!

Han sover som en gris!!

ett till medelande!!
Jag gjorde den stora upptäckten att han som spelar Shaun of the dead e ju samma som spelar polisen i england som ska hitta en svan.,, Men allt urartar sig och det vissar att de sker mord i stan....
och han e inte den enda,, de finns fler roller som varit med i båda filmerna!!! jag va skit lycklig tills jag fick veta att jag var inte den första och den enda som gjorde den upptäckten,, men jag tror bara att folk som gillar film kan märka de!!!
POWER TO UUUUS!!!!!! (maffiaröst)


, Jag hör av mig i natt när jag kommer hem från jobbet,, ska fixa en grej med plugget,, sen blir det duschen!!!
Puss Puss I love you all!!

Kommentarer
Postat av: Rickard

polis filmen heter "Hot Stuff" har jag för mig! ;D och ja... jag visste redan det.. är man film nörd så är man!

2008-08-29 @ 09:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0