Första dagen på den här bloggen!!

Hej Hej Hopp!!
Dagen har varit hård för mig idag!! Eller så e de som vandligt i mitt liv!! Inte ett skit händer, Vad har jag hunnit gjort idag?? Jag har gjort min rapport till skolan (bara en kvar nu),  jag tagit ut min hund på en power walk promenad,, å sen har jag legat i badet,, tre saker har jag gjort idag,, fan va effektiv man är då!! inte för att skryta, hehe!! Men så ligger de till....

och inte har jag ett skit att skriva heller.... har jag tur kanske jag får hjälp me min dator i morrn,, De hoppas vi på (håller tummarna för det) börjar bli hungrig nu,, snart dax för middag,,

Haha,, Jo en till sak har jag hunnit gjort, när jag låg där i badet så börja jag ju tänka (jo, Jag kan oxå använda skallen) jag kom på varför jag inte låg någe bra i badet,, Badkaret är för stort,, då har jag nog fan ett av sveriges minsta badkar,, haha,, Men de är för stort,, Jag skulle behöva ett kortare,, Kanske 40cm kortare,, De skulle underlätta för mig att ligga bra i badet.... så jävla skönt att få tillbaka ett badkar igen (Har bott hos mosran under sommaren) och hon har ju fan inge badkar,, visst det kanske är bättre utan,, men smaken som baken,, Jag gillar mitt badkar,, fan så mycke trevligare,, Man kan ligga där och slappna av,, det är min tid själv,, inte för att jag umgås med någon,, Men "me time" lixom.... plus att hade jag ett kortare badkar så skulle det inte behövas lika mycket vatten där i och på så sätt spara på jordens vatten,, Snacka om miljötänkande,, Så nu vi alla korta människor och dvärgar,, om vi kunde få ett kortare badkar så skulle de ju vara fenomenalt,, Vi skulle ju göra jorden en stor tjänst!!! De e ju underbart,, Jag ska nog ringa kommunen och diskutera den här frågan med dom,, om alla i roslagen kunde skicka in sina mått til kommunen så ska det väl inte ta så lång tid ;)

Underbar!!

Tiger gjorde en stor upptäckt idag, han såg en svävare i luften idag och vart helt betagen av den,, så där satt han å titta upp i himmlen på den,, det va underbart att se,, han e inte blind eller korkad som han brukar låtsas att vara...!! hehe,, Nej,, Dax att gå och mata annans katt snart tror jag,, ska nog äta lite middag själv först.......... Ha en trevlig kväll precis som jag och kom i tid ikväll, ny dag i morgon ;)

Kommentarer
Postat av: Anisch

hehe. jag kommer följa din blogg med stort intresse... ;)

2008-08-26 @ 19:48:48
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0