Andra Dagen!

Hej Hej!! Andra dagen här nu!
Sitter och tittar på X-men,,, I love it,, Älska wolverine,, Han e min favorit,, Han ska få bli far till mina blivinade barn♥!!

Jahapp,, SÅ hur har dagen varit,, Den har varit bra,, Har börjat tittat på den andra uppgiften i skolan,,Men jag har inte kommit längre,, Ska sätta mig med Linda på något fik i morrn och gå igenom saker,, Om jag har tur,, I värsta fall så måste hon jobba,, så jag får helt enkelt hoppas på det bästa :)

Annars då,, Har jag varit ut med min älskling igen,, Hade en jätte fin dag,, Gick ner till badet och titta oss runt,, Fick en jätte härlig höst kännsla, Det var så fint ute, solen sken och det dofta nästan höst, även om det är ett tag kvar.


Här står han på bryggan och ser sig om!




Hur som helst,, på vägen ner till badet så gick jag förbi en granne till mig å såg upp på hennes balkong,, hon  hade det verkligen fint där,och då kom jag på,
Den dagen någon friar till mig (kan ju alltid önska och hoppas) så ska han ha med sig en solros
Behöver ju inte vara så stor som den på bilden, Kanske till och med i fröform så kommer jag säga -ja direkt!
Han ska bara plinga på min dörr å ge mig den och berätta för mig hur mycke han älskar mig och han vill dela sitt liv med mig,, Han behöver inte ens fria,, Men då vet jag att han ska jag vara med!!




Men men,, Nu sitter jag här i reklamen och lyssnar på när folk ute på ängen spelar bingo,, och det stör mig lite i mitt film tittande... Kan ju bara hoppas på att dom ska hålla käften snart,, och lite dum kanske jag är för jag skulle ju kunna stänga fönstert, Men jag gillar att ha det öppet,, Har nog det efter min mamma som inte heller tycker om att ha fönster stängda,, De blir så instängt som sagt,, Men nu verkar dom vara klara,, fan va skönt,, och nu ska jag återgå till X-men och min framtida man, super snygg man i polisonger och mörkt hår, stora muskler♥


Min man


well well, sovgott och ha en fantastisk morgon i morrn. Puss and love you!!

Kommentarer
Postat av: Angelica (din dansloppa)

Raring du e så go o söt.

snart dansar vi igen. längtar så oj oj va mycket du får att skriva om då =) varje torsdag me dans, mys o prat i kvadrat =)

puss puss raring. hörs o ses snart :)

2008-08-27 @ 22:16:50
Postat av: Felitchia

tiger är så fin på den där bilden, den har du tagit bra :)

2008-08-28 @ 11:16:11
URL: http://felbitchia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0