9/9-09

Godmogon!

Jag har haft två jobbiga dagar, svullna halsmandlar å super trött, men idag när solen skiner å jag blir väkt av att telefonen ringer å får höra att jag har fått två roliga sms plus ett trevligt av samma person så blev jag, vart på mycket bättre humör :D

Till Pap: Nej, Jag behöver inte svära, ska tänka mer på att inte göra de, Jag får försöka mer, Tack Pappa :D

Annars då, Jag va ner till Muskitörerna igår, Hade jätte roligt faktist, alla hade haft lika dåliga dagar som jag så jag då kändes de inte lika jobbigt, Jandré tog ordet igår å prata om sitt liv, Han va jätte duktigt, Både jag å Viktor stod vid hans sida å hjälpte honom, han hade mycket å berätta så de gick över tiden ganska mycket, Men nästa tisdga ska vi inte ses för ena tjejen kan inte å jag jobbar kväll så vi fick ledig å flyttar den till tisdagen efter, skönt, slapp jag byta den tiden.

Sen så jobbar man kväll idag oxå, får se hur de går, de e lite mycket gnäll på jobbet i sollentuna just nu tycker jag
(De står jag för)
Får se hur de går på jobbet idag, de blir nog ett äventyr att bara komma dit, hehe!

Jag har oxå fått hjälp av en tjej att hitta någon lägenhet i norrtälje, får se hur lång tid de tar å hur de går... De märks ju snart, Men hon sa de att de kan ta ganska lång tid, så jag får inte gå å hoppas på allt för mycket..

Jag e så sugen på att gå å se "Flickan som lekte me elden" och de e fler som vill gå då, å jag e ledig den dagen, så de e utmärkt att gå å se den när den har premiär den 18/9-09, längtar :P
Det är fortsättningen på "Män som hatar kvinnor" Dom är baserade på en serier böker från Stig Larsson, Mycket bra, hehe!


Förlåt Anna att jag inte har hunnit ringt dig, Har haft super mycket för mig å varit nära på att bli sjuk å ingen tid själv att göra något knappt, Ringer dig idag när jag sitter på bussen.


//Puss Puss alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0