12/05-09

Fröken smidig!

Gissa namnet på fröken smidig?

1. Jag står på jobbet ska gå in på kontoret, slår i högra höften i något (vet inte vad gjorde illa mig på) Men ont som fan gjorde de, Jag vänder mig om för att se vad jag slog i och jag slår i högra sidan igen, AAAJJJJ!! säger jag bara, gjorde bara för ont!

2. Dagen efter sitter jag grännsle över mammas kontorstol, vi lyssnar lite på musik (Jag, Jandré och flisan) Tro de eller ej, Men jag lutar mig lite bakåt och vipps så låg jag på golvet med stolen över mig, Sköööönt eller inte!

3. vi sitter hemma hos Danne igår (Jag, Ellen, Jocke, Emelie och Danne) Vi ser på Twilight (som jag längtat efter att se,)och vad händer? Jag ska sätta mig i soffan och prickar armstödet och den hårda delen med rumpan, så jag gjorde illa mig på nytt där jag gjorde illa mig för 10 veckor sen, För 10 veckor sen var vi i Idre och jag ramla på rumpan när jag skulle stå på en soppsäck å åka ner för en backa mitt i natten, Ajjj igen!
Så nu har jag redan haft ont i svanskottan i 10 veckor, jag kan räckna med tio veckor till för märtan i svanskottan har inte släppt än, å det som hände igår hjälpte nog knappast för att de skulle bli bättre.....

Men men, Nu har jag inte så mycket mer att säga, jag ska iväg till kryddan för att lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår.

//Puss Puss


Kommentarer
Postat av: chriz

Jisses Jonna , vad skönt att se att det finns fler här i världen som kan lyckas med sådana där saker :D



Som du kanske minns är jag expert på sådana små klantigheter själv , så som sagt gött att se att vi är fler, de e fan du å ja å kalle anka alltså!

2009-05-13 @ 23:48:20
URL: http://chrippz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0