23/4-09

Godmorgon!

Igår när jag åkte in till stan för att jobba så stod Danne där, Lustigt tänkte jag, tur att jag inte tog den första bussen, de hade ju inte tjänat något till, Jag hade bara fått väntat längre, men de va kul, Hade man någon att prata me..

Sen när jag väl kom till jobbet så hade jag världens längsta lista att göra,
Sen gör man ju lagom korkade sak,
Du tar en mejsel, enspårig.
du tar en reg-skylt,
du tar asken med skruvar å går ut för att sätta fast den på ett släp,
Snillet som heter Jonna glömmer ju helt att de inte satt några hål i skylten, prova skruva dit den då!
DAA!
å ibland finns de ju färdiga plattor som man bara behöver sätta reg-plåten på...

Innan de va pappa in, Men jag han knappt säga något för alla dessa kunder kom å då va jag fan inte glad när jag inte ens fick min pappa en kram...
Sen kom syrran å Monica å lilla Caspian in, å dom va där bra länge å fika med mig å Sofie, då vart jag bra mycket gladare.
Tack syrran å Caspian, de betyder mycket att ni kom in.
Men jag å Syrran har planerat att träffas vid 10 tiden i mörby på lördag, ska gå lite i stan å titta, De ska bli så kul, hehe!
Träffas vi inte så tidigt så hinner vi knappt gå något me tanke på att jobbar ju sen å vi vill ju gå ett tag å sen ska jag bjuda henne på lite fika eller lunch, få se vad de blir, hehe!

Jaja, Nu ska jag äta lite frukost, hoppa in i duschen lr gå, vet inte än... Sen ska jag ut å sätta mig i solen tills jag måste gå till bussen å åka till jobbet.

Puss Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0